Pages

Sunday, March 21, 2010

Pantai Seberang Pintasan

Salam

hai..berjumpa lagi kita..2 minggu kebelakangan ini,aku sibuk ngan tugasan luar..so tak sempat nak updatekan blog,skarang ade sedikit kelapangan..aku nak cita skit pasal pantai dikampung aku nih

(Panorama Pantai Kg Kubang Putut)


Jarak Pantai ngan rumah aku kat kampung tak sampai 100m pun.. tp,disebabkan aku nak ambek gambo sunrise punye pasal,pukol 6.30 pagi aku dah gerak ngan sepupu aku..berbekalkan 50mm,dah lama beno aku tak g tengok pantai nih..rindu la pulok..

(pantai Kg Kubang Putat jam 7.15pagi)

kebetulan pagi tu gerimis,tak dapat la aku nak tengok sunrise..hampa betul laa..redup je pagi tu..nak wat camgane..dah takde rejeki aku..tp,suasana camgini sungguh segar..bau laut cina selatan memang best..tenang habis beb..haha


(sepupuku dengan gayanya)

disini,kurang org datang..so masih terpelihara lagi..masih sama macam dulu..semasa aku kecik2 dulu..pantainya tak berubah..lebih kurang 2jam gak aku menghabiskan masa aku di pantai..sambil menghirup udara yang segar..walaupun disabak bernam ini ada pantai,tak seindah pantai dikampung aku ini..


(pantai yang "sejauh mata memandang")





No comments:

Post a Comment