Pages

Monday, July 5, 2010

Jun bulan Walimatulurus

SALAM

hai..dah lama aku tak update,mcm tajuk diatas..jun,cuti skolah dan memerangkap bulan kawen..hiks..ada la satu dua job yang kene buat..itu pun sebb puas di pujuk..bukan aku taknak buat..tp takut bertindih ngan keje yang ada dalam fail meja..hehe..job nih sekitar sungai besar,perak,n sembilan..tp yang aku up nih..sikit dah la..tak lalu nak up semer kan..

Pada awal bulan aku bergegas balik ke trg..sempena perkahwinan adik perempuan aku..peh meriah gitu..sebb kebiasaannye die belah sana takde karaoke..tp aku blasahkan aje..semer la tunjuk bakat..haha..
gambar masa majlis aku tak uplah..sebb aksi biasa..aku up yang luor je..hehe..



pada tengah bulan plak ada mak andam soh shoot gambo baju pengantin untuk buat adv,so..aku ngan geng haluan kiri..



tak larat la cerita tengok je lah..hahahaha













No comments:

Post a Comment